Hjälp oss och tyck till om studentdatorsalarna

Chalmersportalen

Nu söker vi deltagare till en spännande diskussionsgrupp som handlar om att virtualisera StuDAT-plattformen. Diskussionen kommer att hållas digitalt på svenska och beräknas ta cirka 45 minuter. Du får ett presentkort på 100 kr som gäller på Chalmers STORE för din medverkan.

Virtualiseringen innebär lite förenklat att du istället för att behöva uppsöka en datorsal (StuDAT-sal) för att få tillgång till viss programvara, ska kunna få tillgång till de flesta av de programvaror du behöver från din egna dator, oavsett var du befinner dig på campus.

Detta är ett utmärkt tillfälle att dela dina åsikter och tankar om detta, samt att höra vad andra studenter har att säga. Din input är ovärderlig för oss!
Som tack för din deltagande kommer vi att ge dig ett presentkort på 100 kr till användning på Chalmers STORE.

Det finns två tillfällen att välja på:

Tillfälle 1
•    Datum: 2 april
•    Tid: kl. 11.00-11.45
•    Plats: Teams

Tillfälle 2
•    Datum: 5 april
•    Tid: 11.00-11.45
•    Plats: Teams

Om du är intresserad av att delta, vänligen maila emma.hogberg@chalmers.se så snart som möjligt så att vi kan bekräfta din plats.

Obs! Ange vilket program och årskurs du går samt vilket tillfälle du önskar delta. Antalet platser är begränsade, så det är först till kvarn som gäller!

Tack på förhand för ditt intresse och vi ser fram emot att ha dig med i diskussionen.